Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 grudnia 2012

Przepraszam :(

Przepraszam was bardzo ale nie mogę prowadzić już tego bloga...
Nie wiem czy zauważyłyście już czy nie,ale nie dodaje wcale opowiadań z Liam'em,Zayn'em, ani Louis'em bo mają dziewczyny i tak mi głupio troche o nich pisać
tak samo teraz jest z loczkiem.Ma teraz dziewczyne i nie mogę z nie  pisać jakoś tak dziwnie się czuje...nie zrozumiecie tego,bo to raczej dziwne.Nie mogę też pisać o Niall'u,bo już się przyzwyczaiłam pisać po Harry'm,bo większość z was chce o nim.Poza tym jestem na początku rozdziału tego opowiadania i nie mogę nagle z mienić z "Harry" na "Niall".Bardzo was przepraszam.Zresztą i tak jest was nie wiele,więc mam nadzieję że zrozumiecie. :( Jeszcze raz przepraszam.

3 komentarze:

  1. Troche głupio jak piszesz że jest nas tak mało jak masz 12322 wejść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale np.jedna osoba wejdzie 10 razy na dzień i jest 10 więcej wejść a skoro ja mam 87 postów to ciężko tylu nie mieć a jak długo nie dodaje to ktoś wchodzi i patrzy czy nie ma więc...

      Usuń
  2. weź mnie nawet nie wkurzaj tylko pisz znalazłam twojego bloga wczoraj i już przec zytałam wszystko !!! proszę pisz dalej !! i nie patrz się no to czy mają dziewczyny czy nie bo jak by karzdy tak się patrzył to by wg imaginów nie było !!! i nie mów że jest cało osób bo jest pełno dodałaś to wczoraj i już są dwie ( wiem nie umiem pocieszać ) proszę pomyś jeszcze nad tym i proszę pisz dalej !!! i mam prośbę lukniesz do mnie http://one-direction-tylko-tyle.blogspot.com/ i nie kończ teraz jak jednak już nie chcesz go prowadzisz t o chociaż dokończ te opowiadanie !!! proszę pomyśl jeszcze a po za tym harry nie ma już dziewczyny a tym że nie dodajesz i innych tylko o nich to się nie martw bo przecież nie karzdy blog mówi być o wszystkich może być tylko o Harrym jak się zastanowisz to napisz na fb http://www.facebook.com/ada.plasalek?ref=ts&fref=ts czekam :)

    OdpowiedzUsuń